If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Я кажи какъв ти е проблема с колата първо или искаш просто да ти се обясни кое за какво е?
Оборотите на ГАЗ .... погледни лога да видиш как през определен интервал има спад и след това леко форсиране до малко над 1000...
Ти кои параметри имаш в предвид ?
Оборотите на ГАЗ .... погледни лога да видиш как през определен интервал има спад и след това леко форсиране до малко над 1000...
Ти кои параметри имаш в предвид ?
Да. На бензин няма проблем...
Ходих при газаджиите, гледаха, проверяваха... казаха, че имам проблем на бензин и от там той се прехвърлял на газ, тъй като газта- ала бала....
Има някаква логика, но проблема нещо не мога да го хвана...
Грешки не изписва.
Като цяло колата си върви перфектно и на двете горива... но това по скоро прекъсване да го нареча, много ме дразни. И явно има някакъв проблем.
Кажете какво мога да проверя още ? На кой параметри да направя лог?
Да. На бензин няма проблем...
Ходих при газаджиите, гледаха, проверяваха... казаха, че имам проблем на бензин и от там той се прехвърлял на газ, тъй като газта- ала бала....
Има някаква логика, но проблема нещо не мога да го хвана...
Грешки не изписва.
Като цяло колата си върви перфектно и на двете горива... но това по скоро прекъсване да го нареча, много ме дразни. И явно има някакъв проблем.
Кажете какво мога да проверя още ? На кой параметри да направя лог?
Аз само да попитам сигурен ли си че газаджията дето настройва колата е читав щото аз имах подобен проблем с нестабилни обороти на газ нещо подобно на това което описваш особено при включен климатик положението беше трагично мотора тресеше и менеше оборотите между 1000 и 800 оказа се че е много обеднена сместа на празен ход и много богата когато е под товар след няколко теста и настройки всичко си дойде на място.
Ми принципно уж са разбирачи. Хвалят ги доста... Аз вече, съм негативно настроен към 90% от сервизите в Пловдив , но това е друга тема
При включен климатик, или някакъв товар на мотора, като перката на радиатора, парно и т.н. го няма това нещо.
Това се получава, само на загрял до 90 градуса мотор, на ГАЗ, без включени големи консуматори.
Реално, на всеки да кажем 10 секунди, оборотите падат от 800-900 на 600, като след това отиват за секунда над 1000 и цикъла се повтаря...
Здравейте и при мен излезнаха тези 2 грешки. Газовото го настройвах преди сигурно 2 или 3 месеца и не беше излизала никаква грешка. Колата я има близо от 2 години и не съм сменял нито една ламбда сонда а е на ( 204 000км) и имам съмнения, че една от 3-те е за смяна вече. Напраих една графика на загрял двигател за да видя дали отчитат коректно. Тази която се води After-cat дава постоянно напрежение 0,46-45. Нито повече нито по малко, а тази която се води Pre-cat ги мени постоянно. Ето и малко снимки. Ако някой може да каже от графиката дали отчитат правилно ще съм благодарен. Колата иначе си върви перфектно, не се усеща никаква промяна в динамиката. Благодаря!
Възможно ли е от меката връзка преди катализатора да дава тея грешки( че е в много лошо състояние). Понеже всичките 3 ламбда сонди си работят, дебитомера също.
Забелязах, че грешките изкачат след като съм минал през някоя по-големичка дупка.
Възможно ли е от меката връзка преди катализатора да дава тея грешки( че е в много лошо състояние). Понеже всичките 3 ламбда сонди си работят, дебитомера също.
Забелязах, че грешките изкачат след като съм минал през някоя по-големичка дупка.
Само ако има пропуск от меката връзка т.е. ако пърпори и духа през връзката.
И не гледай отвън оплетката тя само предпазва важно е вътре гофрата да е здрава
Изхода е обогатяване сместа на ГИ-то софтуерно, може да се наложи и по големи дюзи евентуално. Но така или иначе ти трябва кадърен газаджия да ти настрои колата и добре работеща ламбда преди катализатора за да може настройките наистина да станат както трябва.
1. Първоначално даваше грешка : Грешка P1178 / P1177
2. ОЕМ каза, че по някаква причина имам бедна смес и ЕКУ-то стига лимита на корекция и едно от основното предположение беше MAF
3. След това се оказа, че съм с грешен дебитомер, поради малоумен сервиз - 0281002180 , при положение, че трябва да е 0281002309.
4. В малоумния серзиз на тяхната апаратура излезнаха показатели до 410кг/ч с 0281002309 и до 380кг/ч с 0281002180 - но било безсмислено да го сменям с 309.
5.Смених всички свещи, бобина, две лули и проблема с тази грешка изчезна, но някой от проблемите се появиха по-късно.
6. Реших, че ме дразни тази промяна на оборотите на загрял мотор на Газ и се почна на ново.
7. Според свалените свещи и данните които записах, става следното : Бедна смес , Наличие на детонации, Намален дебит на MAF.
Пак ли се връщаме на смяна на дебитомер?
Детонациите ?
То дето дебитомера не е за твоята кола, но и не работи и като хората. Къде ги видя 380 кг на записите? Аз повече от 300 не виждам. Мисля, че дебитомера трябва да си е който трябва и да работи както трябва.
Това бяха данните, от тяхната ултра,мега,гига апаратура... за това тях съм дал, а не моите. И да, според Fiat Ecu Scan - нещата са съвсем различни...
Това - ОК. Ще сменям пак дебитомер...
Детонациите, предполагам, в случая са следствие от това, нали така?
btw... Когато ми смениха дебитомера, си забравих стария при тях. След като ходих да се разправям, те го намериха и нанего имаше лепенка "работи на 100%" .
Аз миналата седмица викам... чакай да го сменя. Резултата беше нестабилна работа, а след преминаване на 5000- 5500rpm, - "грешка MAF" в ECU-то.
За детонациите не знам. Аз не разбирам баце, че да преценя дали е имало или не. Само мога да предполагам.
Сега сериозно. При толкова бедна смес детонации е напълно вероятно да има. И сигурно има в определени режими. Оправи си сместа и ако няма други проблеми ще изгасиш и детонациите. Аз не ги гадая тях а направо ги меря с чук детектора
Comment