Известие

Collapse
No announcement yet.

Грешка P1178 / P1177

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Я кажи какъв ти е проблема с колата първо или искаш просто да ти се обясни кое за какво е?
    Оборотите на ГАЗ .... погледни лога да видиш как през определен интервал има спад и след това леко форсиране до малко над 1000...
    Ти кои параметри имаш в предвид ?

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
      Оборотите на ГАЗ .... погледни лога да видиш как през определен интервал има спад и след това леко форсиране до малко над 1000...
      Ти кои параметри имаш в предвид ?
      А на бензин добре ли са?
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #63
        Да. На бензин няма проблем...
        Ходих при газаджиите, гледаха, проверяваха... казаха, че имам проблем на бензин и от там той се прехвърлял на газ, тъй като газта- ала бала....
        Има някаква логика, но проблема нещо не мога да го хвана...
        Грешки не изписва.
        Като цяло колата си върви перфектно и на двете горива... но това по скоро прекъсване да го нареча, много ме дразни. И явно има някакъв проблем.

        Кажете какво мога да проверя още ? На кой параметри да направя лог?

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
          Да. На бензин няма проблем...
          Ходих при газаджиите, гледаха, проверяваха... казаха, че имам проблем на бензин и от там той се прехвърлял на газ, тъй като газта- ала бала....
          Има някаква логика, но проблема нещо не мога да го хвана...
          Грешки не изписва.
          Като цяло колата си върви перфектно и на двете горива... но това по скоро прекъсване да го нареча, много ме дразни. И явно има някакъв проблем.

          Кажете какво мога да проверя още ? На кой параметри да направя лог?
          Аз само да попитам сигурен ли си че газаджията дето настройва колата е читав щото аз имах подобен проблем с нестабилни обороти на газ нещо подобно на това което описваш особено при включен климатик положението беше трагично мотора тресеше и менеше оборотите между 1000 и 800 оказа се че е много обеднена сместа на празен ход и много богата когато е под товар след няколко теста и настройки всичко си дойде на място.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #65
            Ми принципно уж са разбирачи. Хвалят ги доста... Аз вече, съм негативно настроен към 90% от сервизите в Пловдив , но това е друга тема
            При включен климатик, или някакъв товар на мотора, като перката на радиатора, парно и т.н. го няма това нещо.
            Това се получава, само на загрял до 90 градуса мотор, на ГАЗ, без включени големи консуматори.
            Реално, на всеки да кажем 10 секунди, оборотите падат от 800-900 на 600, като след това отиват за секунда над 1000 и цикъла се повтаря...

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
              Здравейте и при мен излезнаха тези 2 грешки. Газовото го настройвах преди сигурно 2 или 3 месеца и не беше излизала никаква грешка. Колата я има близо от 2 години и не съм сменял нито една ламбда сонда а е на ( 204 000км) и имам съмнения, че една от 3-те е за смяна вече. Напраих една графика на загрял двигател за да видя дали отчитат коректно. Тази която се води After-cat дава постоянно напрежение 0,46-45. Нито повече нито по малко, а тази която се води Pre-cat ги мени постоянно. Ето и малко снимки. Ако някой може да каже от графиката дали отчитат правилно ще съм благодарен. Колата иначе си върви перфектно, не се усеща никаква промяна в динамиката. Благодаря!
              Възможно ли е от меката връзка преди катализатора да дава тея грешки( че е в много лошо състояние). Понеже всичките 3 ламбда сонди си работят, дебитомера също.
              Забелязах, че грешките изкачат след като съм минал през някоя по-големичка дупка.
              Last edited by zombiran; d.m.y г., 19:55.

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
                Възможно ли е от меката връзка преди катализатора да дава тея грешки( че е в много лошо състояние). Понеже всичките 3 ламбда сонди си работят, дебитомера също.
                Забелязах, че грешките изкачат след като съм минал през някоя по-големичка дупка.
                Само ако има пропуск от меката връзка т.е. ако пърпори и духа през връзката.
                И не гледай отвън оплетката тя само предпазва важно е вътре гофрата да е здрава
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #68
                  Да продължа...

                  Качвам малко тестове да видите к'во е положението.
                  Във файла има няколко записа които съм направил.
                  А вижте и снимките на свещите.. супер бели....



                  Дайте мнения...
                  Last edited by cyberhill; d.m.y г., 21:37.

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от cyberhill Покажи съобщение
                    Да продължа...

                    Качвам малко тестове да видите к'во е положението.
                    Във файла има няколко записа които съм направил.
                    А вижте и снимките на свещите.. супер бели....



                    Дайте мнения...
                    Бедна на гъз и наличие на детонации
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #70
                      Какъв е изхода ?

                      Comment


                      • #71
                        Изхода е обогатяване сместа на ГИ-то софтуерно, може да се наложи и по големи дюзи евентуално. Но така или иначе ти трябва кадърен газаджия да ти настрои колата и добре работеща ламбда преди катализатора за да може настройките наистина да станат както трябва.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #72
                          Да обобщя по темата от самото и начало :

                          1. Първоначално даваше грешка : Грешка P1178 / P1177
                          2. ОЕМ каза, че по някаква причина имам бедна смес и ЕКУ-то стига лимита на корекция и едно от основното предположение беше MAF
                          3. След това се оказа, че съм с грешен дебитомер, поради малоумен сервиз - 0281002180 , при положение, че трябва да е 0281002309.
                          4. В малоумния серзиз на тяхната апаратура излезнаха показатели до 410кг/ч с 0281002309 и до 380кг/ч с 0281002180 - но било безсмислено да го сменям с 309.
                          5.Смених всички свещи, бобина, две лули и проблема с тази грешка изчезна, но някой от проблемите се появиха по-късно.
                          6. Реших, че ме дразни тази промяна на оборотите на загрял мотор на Газ и се почна на ново.
                          7. Според свалените свещи и данните които записах, става следното : Бедна смес , Наличие на детонации, Намален дебит на MAF.

                          Пак ли се връщаме на смяна на дебитомер?
                          Детонациите ?

                          Comment


                          • #73
                            То дето дебитомера не е за твоята кола, но и не работи и като хората. Къде ги видя 380 кг на записите? Аз повече от 300 не виждам. Мисля, че дебитомера трябва да си е който трябва и да работи както трябва.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #74
                              Това бяха данните, от тяхната ултра,мега,гига апаратура... за това тях съм дал, а не моите. И да, според Fiat Ecu Scan - нещата са съвсем различни...
                              Това - ОК. Ще сменям пак дебитомер...

                              Детонациите, предполагам, в случая са следствие от това, нали така?

                              btw... Когато ми смениха дебитомера, си забравих стария при тях. След като ходих да се разправям, те го намериха и нанего имаше лепенка "работи на 100%" .
                              Аз миналата седмица викам... чакай да го сменя. Резултата беше нестабилна работа, а след преминаване на 5000- 5500rpm, - "грешка MAF" в ECU-то.
                              Last edited by cyberhill; d.m.y г., 10:45.

                              Comment


                              • #75
                                За детонациите не знам. Аз не разбирам баце, че да преценя дали е имало или не. Само мога да предполагам.

                                Сега сериозно. При толкова бедна смес детонации е напълно вероятно да има. И сигурно има в определени режими. Оправи си сместа и ако няма други проблеми ще изгасиш и детонациите. Аз не ги гадая тях а направо ги меря с чук детектора
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X